Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

  • Vilnius
  • Pilnas etatas

Kandidatuoti

Darbui biure Vilniuje ieškome pozityvaus klientų aptarnavimo vadybininko (-ės) norinčio (-ios) prisidėti prie komandos sėkmės ir užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo lygį.

Darbo pobūdis:

  • Palaikyti verslo santykius su esamais ir potencialiais įmonės klientais bei užtikrinti sklandų klientų aptarnavimą;
  • Darbas su naujų klientų užklausomis, įmonės teikiamų paslaugų pristatymas, pagalba rengiant komercinius pasiūlymus;
  • Sutarčių ir kitų su pardavimais susijusių dokumentų administravimas;
  • Darbas su DVS, CRM sistemomis.

Reikalavimai:

  • Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas (privalumas jeigu apskaitos, finansų, ekonomikos, verslo vadybos srityje);
  • Patirtis klientų aptarnavimo pozicijoje B2B pardavimų segmente (privalumas);
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
  • Puikios lietuvių ir labai geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu (anglų kalba naudojama kasdien)
  • Kruopštumas, atidumas detalėms, atsakingumas, savarankiškumas;
  • Malonus bendravimas, geranoriškumas, noras mokytis, gebėjimas dirbti komandoje.

Įmonė siūlo:

  • Įdomų darbą ir geras sąlygos draugiškame kolektyve;
  • Papildomą sveikatos draudimas (po bandomojo laikotarpio);
  • 3 (tris) pasitikėjimo dienas per metus;
  • Team building‘us, kurių metu galėsite dar geriau pažinti kolegas;
  • Gimtadienį-laisvadienį;
  • Įvairius renginius, šventes ir dovanas darbuotojams;
  • Galimybę dirbti nuotoliniu būdu;
  • Mokymosi ir tobulėjimo galimybes.

Darbo užmokestis:
Nuo 1500-2200 EUR brutto.
Atlyginimas derybų klausimas, priklausomai nuo kandidato turimos kompetencijos ir patirties.

Konfidencialumą garantuojame.

Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Kandidatuoti

    CV