Darbui biure Vilniuje ieškome pozityvaus klientų aptarnavimo vadybininko (-ės) norinčio (-ios) prisidėti prie komandos sėkmės ir užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo lygį.
Darbo pobūdis:
- Palaikyti verslo santykius su esamais ir potencialiais įmonės klientais bei užtikrinti sklandų klientų aptarnavimą;
- Darbas su naujų klientų užklausomis, įmonės teikiamų paslaugų pristatymas, pagalba rengiant komercinius pasiūlymus;
- Sutarčių ir kitų su pardavimais susijusių dokumentų administravimas;
- Darbas su DVS, CRM sistemomis.
Reikalavimai:
- Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas (privalumas jeigu apskaitos, finansų, ekonomikos, verslo vadybos srityje);
- Patirtis klientų aptarnavimo pozicijoje B2B pardavimų segmente (privalumas);
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Puikios lietuvių ir labai geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu (anglų kalba naudojama kasdien)
- Kruopštumas, atidumas detalėms, atsakingumas, savarankiškumas;
- Malonus bendravimas, geranoriškumas, noras mokytis, gebėjimas dirbti komandoje.
Įmonė siūlo:
- Įdomų darbą ir geras sąlygos draugiškame kolektyve;
- Papildomą sveikatos draudimas (po bandomojo laikotarpio);
- 3 (tris) pasitikėjimo dienas per metus;
- Team building‘us, kurių metu galėsite dar geriau pažinti kolegas;
- Gimtadienį-laisvadienį;
- Įvairius renginius, šventes ir dovanas darbuotojams;
- Galimybę dirbti nuotoliniu būdu;
- Mokymosi ir tobulėjimo galimybes.
Darbo užmokestis:
Nuo 1500-2200 EUR brutto.
Atlyginimas derybų klausimas, priklausomai nuo kandidato turimos kompetencijos ir patirties.
Konfidencialumą garantuojame.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.